Sunday, February 13, 2011

စိုင္းဆိုင္ေမာ၀္.အေကာင္းတကာ႔အေကာင္းဆံုးေတး(၃)




01. Intro
02. ေနရာေပာာင္းသို႔အျပန္
03. က်မ်က္ရည္မေၾကညာေတာ့ဘူး
04. ကြ်န္ေတာ္နဲ႔မမႏွင္းဆီ
05. ကြ်န္ေတာ္ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္မႏၱေလးသူ
06. ေငြေတာင္တန္းဆီျပန္လာပါ
07. ေ၀းရယ္
08. အမိမဲ့သားဥၾသငယ္
09. မိစိမ္းသူ
10. စိမ္းဆိုမွစိမ္း
11. အမုန္းအကၡရာမပါတဲ့အခ်စ္
12. ဘာေၾကာင့္မ်ားလြမ္းရတယ္
13. တစ္ဖက္သတ္ခ်စ္သူ
14. မ်က္လံုးစိမ္းနဲ႔မိန္းကေလး
15. ပါ၀င္သရုပ္ေဆာင္သူမ်ား

No comments:

Post a Comment

About

Myanmar Gospel Songs

ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအိုရဲ႕သီခ်င္းႏွင္႔

ဆလိုင္းဆြန္က်ဲအိုရဲ႕သီခ်င္းႏွင္႔
အျခားခ်င္းသီခ်င္ေတြပါ နားဆင္နိုင္ပါD.

စီယံ ရဲ႕ သီခ်င္းေတြ

Blogroll

free counters

Blogger templates

အျဖဴေရာင္သံစဥ္

[ Please click me tender ]

၀န္ခံျခင္း

ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳက္တဲ႔ သီခ်င္းေတြ တစ္ခါတစ္ေလ ဘယ္ေနရာ ဘယ္ဆိုဒ္မွာ ေတြ႔ဖူး ျမင္ဖူးသည္ကို ျပန္ရွာရတာ အလြန္ခက္ခဲေသာေၾကာင္႔ အစ္ကိုႀကီး အစ္မႀကီးေတြရဲ႕ဆိုဒ္ ေတြ႔တဲ႔ေနရာမွာ ဒြန္းေလာက္ ယူၿပီး ဒီေနရာေလးမွာ စုစည္းထားပါသည္။ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳက္တဲ႔ သီခ်င္းေတြကို အလြယ္တကူ နားဆင္လို႔ ရေအာင္ အထူးရည္ရြယ္ပါသည္။

စုစုေပါင္း

Pages

Calendar & Clock

Powered by Blogger.

Followers